خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیش بینی 167 شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 11:53
استاندار همدان گفت: پیش بینی می شود که در این دور از انتخابات، 167 شعبه اخذ رأی فعال باشند که شامل 101 شعبه ثابت و 66 شعبه سیار است. از این تعداد، 79 شعبه در مناطق شهری و 88 شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد.
انتخابات،شعبه،همدان،مجلس،شوراي،اسلامي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر به صورت تمام الکترونیک انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت‌ماه، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 15 استان، از جمله استان همدان برگزار می‌شود.
استاندار همدان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در این دور از انتخابات، 167 شعبه اخذ رأی فعال باشند که شامل 101 شعبه ثابت و 66 شعبه سیار است.
از این تعداد، 79 شعبه در مناطق شهری و 88 شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد.
قاسمی فرزاد مطرح کرد: در دور اول انتخابات، چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه در انتخابات خبرگان رهبری، چهار مولفه اساسی مورد تأکید مقام معظم رهبری همچون مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت، مورد توجه قرار گرفته و اجرا شد.
استاندار همدان با بیان اینکه این چهار اصل همچنان به عنوان معیارهای اصلی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده‌ است گفت: حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات ملایر به منظور برگزاری رقابتی قابل تحسین همراه با امنیت همانند دور اول چشمگیر خواهد بود.
انتهای پیام/