خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح بیش از 40 مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 10:53
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از 40مدرسه در طرح سه شنبه های امید شهرستان مشهد به همت خیرین افتتاح شده است.
افتتاح،معلم،مشهد،تسنيم،خيرين،دبستان،رضوي،تعليم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید امیر شوشتری، در آیین افتتاح دبستان پیوند یک شهرستان مشهد از سری طرح‌های سه شنبه‌های امید با بیان این مطلب که بیش از 40مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید افتتاح شده است، گفت: خدارا شاکریم در هفته‌ای که مزین به نام معلم است، مدرسه دیگری را با حمایت خیرین به دانش آموزان‌مان هدیه می‌کنیم.
وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز زمانی که با بذل اموال خود ایثار می‌کنند، فراخوان و دعوت به سوی خدا و امور خدایی می‌کنند و قطعا این عزیزان هم معلم هستند؛ نیک‌اندیشانی که به هر نحوی پشتیبان و حامی تعلیم و تربیت هستند، معلم و شایسته تقدیر و تعظیم در این هفته هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم ما و معلمان استان پهناور خراسان رضوی پیروان اندیشمند بزرگ شهید مرتضی مطهری باشیم زیرا وقتی همه عوامل برای بسترسازی مناسب برای تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود.
به گزارش تسنیم، دبستان 12 کلاسه دخترانه پیوند یک آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد با مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع و هزار و 100 متر زیربنا در سه طبقه با مشارکت خیر نیک‌اندیش؛ علی پیوندی زاده افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/282