خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آزادسازی بیش از 17 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی محمودآباد

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 19:30
فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 17 هزار و 200 مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش 510 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.
اراضي،متصرفان،ديواركشي،شهرستاني،قضائي،سردار،دستور

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیرقانونی، دیوارکشی و ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش قابل توجهی از زمین کشاورزی منطقه روستاهای فرامده و تازه آباد در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی و بناهای ایجاد شده در این زمین‌ها اقدام شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 17 هزار و 200 مترمربع از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: ارزش زمین‌های رهاسازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 510 میلیارد ریال برآورد شد.
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به تشکیل پرونده برای سه متهم در این راستا و معرفی به مراجع قضائی گفت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.
انتهای پیام/