خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 18:30
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: کسی آن جا برای تبلیغ نرفته و با خلقت و فطرت انسان هم سو است.
امامت،پيشوايان،نرفته_است،عبادي،بالاترين،خدا،بشر،دين،جايگاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در جمع فرماندهان رده‌های سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: این بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است و کسی آنجا برای تبلیغ نرفته است.
وی با بیان اینکه باید خدا را شکر کنید که راه انسانیت و محبت و علم را پیش گرفته‌اید که تمام آن نور است، گفت: امامت بالاترین جایگاه را در اسلام دارد و مسئله امامت به این دلیل اهمیت دارد که زندگی بشر طوری است که در هر امری پیشوا و پیرو دارد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام خرابی‌های جهان به خاطر سر بر تافتن از عدالت حق، عدل و الهی است، افزود: قرآن کریم، پیشوایان را به دو نوع تقسیم کرده است، یک گروه از پیشوایان که لازمه کارشان و دعوت جامعه این است که به بدبختی دنیا گرفتار شوند و پاداش آنان آتش است و یک گروه دیگر از پیشوایان کسانی هستند که خداوند آنان را قرار داده است و بر اساس دین خدا، مردم را تربیت می‌کنند و خیر دنیا و آخرت را می‌بینند.
وی ادامه داد: یک انسان و یا جامعه متعهد و عاقل و هوشیار تمام تلاش خود را بر روی شناخت پیشوای خود به‌کار گیرد و بدانید که امامت بالاترین جایگاه را دارد و از رسالت اهمیتش بیشتر است.
عبادی با تاکید بر اینکه کسی که ظالم است در دین جایگاهی ندارد، یادآور شد: این اتفاقاتی که در غزه، فلسطین، آفریقا و غرب آسیا و غیره رخ می‌دهد برای این است که بشر به دنبال اهم مسائل خود یعنی امامت نرفته است.
انتهای پیام/253/