خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری محکوم متواری در گلوگاه

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 17:53
جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم متواری تحت تعقیب نیابتی خراسان رضوی به اتهام کلاهبرداری به ارزش 300 میلیارد ریال خبر داد.
گلوگاه،تعقيب،متهم،پليس،دستگيري،ماموران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلوگاه به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار سید موسی حسینی فرمانده انتظامی گلوگاه گفت: در پی اجرای حکم نیابتی فضایی مبنی بر دستگیری محکوم متواری 300 میلیاردی در شهرستان گلوگاه؛ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه متهم یکی از کلاهبرداران متواری و تحت تعقیب استان خراسان رضوی بود، ادامه داد: ماموران این فرماندهی تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری متهم تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهرستان گلوگاه شدند.
جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سردار حسینی با بیان اینکه متهم به اتهام کلاهبرداری متعدد و صدور چک بلا محل تحت تعقیب پلیس خراسان رضوی قرار داشته است، گفت: متهم پس از دستگیری تحویل مرجع قضائی شد.
انتهای پیام/