خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تحرّک را از مجرمان و مخلّان نظم و امنیت خواهیم گرفت

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 17:53
رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: در بحث مبارزه با سرقت حضور پلیس در سطح شهر بایستی با آمادگی، هوشیاری و اشراف کامل باشد تا تحرک از مجرمان و مخلّان نظم و امنیت سلب شود.
سرقت،سردار،وقوع،تقدير،فارس،مبارزه،استان،پابند،قرارگاه،حبيبي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار محمدعلی نوری‌نژاد با ورود به شیراز و در جمع فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان فارس، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه کارکنان فراجا در مأموریت‌های مختلف، اظهار داشت: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می‌آید و زمانی محقق می‌شود که رضایت کامل شهروندان را در پی داشته باشد.
وی افزود: در استان فارس اتحاد و همدلی خیلی خوبی بین فرمانده و مجموعه تحت‌امر وجود دارد و سردار "حبیبی" شخصاً خودش در صحنه‌ها حضور دارد و این باعث می‌شود در همه مأموریت‌ها موفق باشند و این موضوع باعث قوت قلب دیگر کارکنان نیز می‌شود.
این مقام ارشد انتظامی با تأکید به اینکه "ما باید در زمینه مبارزه با سرقت از ظرفیت دیگر سازمان‌ها نیز استفاده کنیم."، تصریح کرد: روند رو به رشد کشفیات در کل کشور الحمدلله محسوس است که جای تقدیر دارد.
سردار نوری‌نژاد با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل برای موفقیت در مأموریت‌ها، اشراف اطلاعاتی است، عنوان داشت: امیدوارم وقوع سرقت سیر نزولی طی کند ولی در صورت وقوع پدیده نابهنجار سرقت، ما باید با قاطعیت در صحنه حاضر شویم و نسبت به دستگیری فرد مجرم سریعاض اقدام کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.
رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه حفظ صحنه جرم و کشف آن یکی از مؤثرترین موارد در کشف وقوع است، خاطرنشان کرد: در وقوع سرقت‌ها معتادان نقش زیادی دارند که پلیس باید همانند گذشته آنان را جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کند.
وی با اشاره به اینکه در جهت سلب تحرک مجرمان پابند الکترونیکی کار پیشگیرانه دارد، خاطرنشان کرد: پابند الکترونیکی در بازدارندگی مؤثر است و باعث کاهش سرقت نیز می‌شود.
گفتنی است در پایان رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا از سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب در فارس تقدیر کرد.
انتهای پیام/424/.+