خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

با تکرار نتایج دور رفت؛ استقلال قهرمان می‌شود یا پرسپولیس؟

مشرق | ورزشی | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 17:00
استقلال و پرسپولیس در بالای جدول دید لیگ برتر در شرایط نزدیکی در کورس قهرمانی قرار دارند که اگر در چهار هفته باقیمانده هر دو تیم نتایج مشابه با دور رفت را بدست بیاورند یک تیم قطعا قهرمان خواهد شد.
تيم،امتياز،استقلال،پرسپوليس،فصل،ديدار،دست،نتايجي

به گزارش مشرق، پیروزی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دو دیدار هفته بیست و ششم مقابل نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان بار دیگر این دو تیم را با فاصله یک امتیاز در صدر جدول و در شرایط قبلی نگه داشت.
تیم استقلال حالا با ۵۷ امتیاز در صدر و پرسپولیس با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.
هر دو تیم تا پایان این فصل ۴ مسابقه دیگر پیش رو دارند که در دور رفت نیز مقابل آنها صف آرایی کرده و نتایجی را برای خود رقم زدند.
با نگاهی به نتایج کسب شده دور رفت مقابل این ۸ حریف، اگر نتایج به شکل مشابه با نیم فصل اول تکرار شود با در نظر گرفتن یک امتیاز اختلاف بیشتر، استقلال قطعاً این تیم به عنوان قهرمانی می‌رسد.
تیم استقلال در دور رفت مقابل فولاد خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت، سپس مقابل نساجی مازندران به برد ۴ بر صفر دست پیدا کرد، در دیدار مقابل گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر یک متوقف شد و مقابل پیکان ۲ بر یک پیروز از زمین خارج شد تا با کسب دو برد و دو مساوی ۸ امتیاز از چهار دیدار پایانی نیم فصل اول به دست آورده و قهرمان نیم فصل هم بشود.
در نقطه مقابل تیم پرسپولیس تیم هوادار را یک بر صفر شکست داد، سپس مقابل استقلال خوزستان در اهواز تن به تساوی ۲ بر ۲ داد، شمس آذر قزوین را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و در آخرین دیدار دور رفت مقابل مس رفسنجان با تساوی یک بر یک متوقف شد تا این تیم نیز با دو برد و دو مساوی ۸ امتیاز از ۴ بازی آخر خود به دست آورده باشد
حالا در حساس‌ترین هفته‌های لیگ برتر بیست و سوم باید منتظر ماند و دید که در دور برگشت چه نتایجی بین استقلال و پرسپولیس با رقبای خود در چهار هفته پایانی رقم می‌خورد و آیا چنین نتایجی در دور برگشت نیز تکرار خواهند شد یا وضعیت در روز نهایی و آخر متفاوت خواهد شد.