خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آثار مثبتی را در تصمیم‌گیری‌های ورزشی شاهد هستیم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 16:12
دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: آثار مثبتی را از ارائه نظرات و دیدگاه های فعالان حوزه ورزشی در تصمیم گیری های کلان شاهد هستیم.
ورزشي،مديريت،انجمن،اردبيل،علمي،تحقيقاتي،جايگاه،افشار،دبيركل، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افشار بعد از ظهر امروز در همایش بین‌المللی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار داشت: استان اردبیل در ارزیابی عملکرد سال گذشته در بین 23 استان کشور رتبه ممتاز و برتر را در مدیریت ورزشی کسب کرده است.
وی تصریح کرد: انجمن از سال 91 فعالیت خود را در کشور آغاز کرده و در این مدت توانسته با تعامل و ارتباط و فعالیت‌های مناسب علمی و تحقیقاتی جایگاه ممتازی را در بین انجمن‌ها و فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی به دست آورد.
دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران به چهار رکن اصلی این انجمن با نگاه توانمندسازی اشاره کرد و گفت: توسعه تعاملات بین‌المللی از مهمترین این ارکان است که در قالب همایش‌های ملی و بین‌المللی تلاش می‌کنیم تا به ارتقای این وضعیت کمک کنیم.
افشار افزود: استان اردبیل در 2 سال اخیر میزبان رویداد علمی و تحقیقاتی با محوریت مدیریت ورزشی بوده و قطعا ادامه این رویداد در سطح بین‌المللی می‌تواند به اعتلای جایگاه اردبیل کمک کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به عضویت اساتید و چهره‌های برجسته ورزشی در انجمن مدیریت ورزشی سعی ما بر این است تا با ارائه دیدگاه‌ها و نظرات علمی و کارشناسی شاهد اعمال آنها در تصمیم‌گیری‌های ورزشی کشور باشیم.
دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران آثار مثبت این روند را در سال‌های اخیر یادآور شد و اضافه کرد: قطعا با بها دادن به جایگاه علمی، تحقیقاتی و کارشناسی می‌توانیم در رشته‌های مختلف ورزشی جایگاه ممتازی را در سطح بین‌المللی و جهانی به دست آورده و حتی در رویدادهای المپیکی نیز بدرخشیم.
افشار بیان کرد: همایش بین‌المللی اردبیل با رویکرد سلامت سازمانی برگزار می‌شود که قطعا در بهره‌وری بیشتر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مؤثر خواهد بود و ما بر این باوریم ظرفیت ورزش می‌تواند تحولات خوبی را به همراه داشته باشد.
دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران یادآور شد: مقالات خوبی در این همایش ارائه شد که از بین 380 مقاله برگزیده، 10 مقاله به صورت شفاهی و در قالب پنل‌های متعدد ارائه شد که با استقبال خوب دانشجویان داخلی و خارجی و اساتید شرکت‌کننده روبه‌رو شده است.
انتهای پیام/131/.