خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

3000 زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 16:12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته امسال 3 هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می شوند.
كميته،زنجان،اعزام،ستاد،مراسم،معاون،ارتحال

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
رفیعی در این جلسه اظهار داشت: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است.
وی با بیان اینکه این کمیته برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام 15 خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است، گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها، ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیرمجموعه را فعال کنند و با همکاری خوبی که صورت خواهد گرفت خدمت‌رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان یکی از کمیته های فعال ستاد را کمیته فرهنگی و اطلاعرسانی با محوریت صدا و سیما اعلام کرد و گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت‌نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را بر عهده‌ دارد.
وی افزود: کمیته پشتیبانی این مراسم با مسئولیت معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار وظیفه هماهنگی کمیته‌ها در راستای تأمین و تدارک هزینه‌های حمل و نقل و تدارکات و تغذیه را بر عهده دارد.
انتهای پیام/