خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هیچ واحد راکد تولیدی در اردبیل نداریم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 15:30
استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر هیچ واحد مهم صنعتی راکد و تعطیل شده در استان اردبیل نداریم.
توليدي،استان،توليد،اشتغال،چرخه،اردبيل،واحدهاي،تسنيم

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در دولت سیزدهم تلاش ما موثری انجام دادیم تا تمامی واحدهای راکد و تعطیل شده تعیین تکلیف شده و به چرخه تولید بازگردند.
وی افزود: در این سه سال با رایزنی‌های ملی و استانی تلاش کردیم تا سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی را ترغیب و تشویق به ادامه فعالیت تولیدی کنیم و در کنار آن در سال جهش تولید با مشارکت مردم سعی بر این است تا هیچ واحد تولیدی و صنعتی در این استان به رکود نینجامد.
رئیس شورای اشتغال استان اردبیل بیان داشت: با فعال شدن این واحدهای تولیدی فرصت اشتغال خوبی برای جوانان مناطق مختلف استان فراهم شده و ما جزو استان‌های موفق در کاهش نرخ بیکاری و افزایش ظرفیت های اشتغال موثر بودیم.
عاملی تصریح کرد: آخرین واحدی که به چرخه تولید بازگشته واحد تولیدی تسنیم نوش تولیدکننده آب‌های طعم‌دار و نوشیدنی‌های شهرک آب نیر بوده که بعد از تعیین تکلیف به چرخه تولید بازگشته است.
وی گفت: ثمره و نتیجه این کار در اشتغال و تولید ثروت برای مردم استان نمود پیدا خواهد کرد و قطعا سرانه درآمدی مردم استان تحولی اساسی خواهد یافت.
استاندار اردبیل اظهار داشت: در سال جاری با مراقبت و نظارت و پیگیری مستمر سعی‌مان بر این خواهد بود تا هیچ مجموعه تولیدی و کارآفرینی به کاهش ظرفیت تولید و یا تعطیلی منجر نشود بلکه روزبه روز بر شکوفایی اقتصادی و صنعتی استان افزوده خواهد شد.