خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

29 هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 14:12
رئیس حوزه قضایی بخش قلعه نو از آزادسازی بیش 29 هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه نو در محدوده روستا و شهرک صنعتی عشق آباد خبر داد و گفت: قلع وقمع 86 فقره از ساخت وسازهای غیرمجاز با هدف حفظ اراضی کشاورزی انجام شد.
غيرمجاز،اراضي،كشاورزي،حوزه،سوله،يزدي

یاسر حسین یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حوزه قلعه‌نو اظهار داشت: در روستای عشق‌آباد بخش قلعه‌نو شهرستان ری و شهرک صنعتی از حدود 7 سال گذشته تا به حال هیچ‌گونه برخوردی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز که اغلب با هدف تبدیل اراضی کشاورزی به باغچه، سوله، دامداری و ...
احداث شده، صورت نگرفته است.
وی افزود: در راستای دستور رئیس‌کل دادگستری استان تهران در خصوص حفظ حقوق عامه، اقدامات لازم به جهت قلع‌وقمع 86 فقره از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی موسوم به عشق‌آباد واقع در حوزه قضایی بخش قلعه‌نو، انجام شد.
رئیس حوزه قضایی بخش قلعه‌نو در ادامه گفت: در این منطقه افراد سودجو به‌صورت غیرمجاز اقدام به قطعه‌بندی، احداث بنا و سوله و محوطه‌سازی و دیوارکشی کرده بودند که با اجرای قانون 293 هزار و 600 مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
یزدی در پایان خاطرنشان کرد: مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش قلعه‌نو از یک سال پیش در روستاهای زمان‌آباد، فیروزآباد، کریم‌آباد و ...
آغازشده و در روزهای گذشته نیز تخریب و آزادسازی اراضی کشاورزی در عشق‌آباد اجرایی شد.
انتهای پیام/