خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دبیر: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 13:30
رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزش،رئيس،المپيك،ديدگاه،كشتي

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ به خبرنگاران گفت: این مراسم بعد از چند ماه برگزار شد و اتفاق بسیار مهمی برای قهرمانان است بعد از چند ماه این مراسم برگزار شد و اتفاق بزرگی برای ورزشکاران بود و می‌توانند جوایز خود را بگیرند و به زخم زندگی‌شان بزنند.
او ادامه داد: باید برای این درخواست ۲ مساله را مورد توجه قرار دهیم.
یک بخش به دیدگاه رئیس جمهور و بخش دیگر به دیدگاه بدنه دولت و سیاسیون برمی‌گردد.
رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف درگیر کار اجرایی است، اما به اندازه کافی نیز به ورزش توجه دارد، اما متاسفانه ورزش در دیدگاه سیاسیون جای خودش را پیدا نکرده است.
از قدیم همواره شعار توجه به ورزش بوده، اما نگاه ابزاری بود من قول می‌دهم اگر به ورزش خوب نگاه کنند اثرات پربرکتی در جامعه دارد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سیدابراهیم رئیسی به ورزش مخصوصا کشتی لطف دارد، اما مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمزته، آبیته نبینند.
دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در خصوص نتیجه احتمالی کشتی‌گیران در المپیک گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم.
خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.