خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف 50 هزار انواع قرص‌های خارجی قاچاق و غیرمجاز در قاین - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 13:12
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف 50 هزار انواع قرص های خارجی قاچاق و غیرمجاز از داخل تریلی در مسیر قاین خبر داد.
شهرستان،مأموران،قاچاق،18،دستگاه،توقيف،قضائي،كشف،شوتي،نهبندان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ حسین رفعتی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.
وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از تریلی کشنده تعداد 50 هزار انواع قرص غیرمجاز قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
توقیف 18 دستگاه خودرویی شوتی در نهبندان
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندانی نیز از کشف 19 هزار و900 لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: در این رابطه 18 دستگاه خودروی شوتی توقیف شده است.
سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران پاسگاه سهل شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، در 72 ساعت گذشته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به 18 دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار 19 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این زمینه 18 دستگاه خودرو توقیف و 18 نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/252/