خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سپاه 25 نیروگاه خورشیدی در خرمدره راه‌اندازی کرد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 13:12
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره از ایجاد و راه اندازی 25 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در این شهرستان تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.
سازندگي،بسيج،خورشيدي،خرمدره،مقياس،سپاه،نيروگاه،فرمانده

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سرهنگ محمدحسین سلیمی فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: این شجره طیبه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفدهم اردیبهشت ماه 1379 تشکیل شد که در طول این سال‌ها، همواره منشا خیرات و برکات فراوانی بوده است.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی، نقش بی‌بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور داشته است، خاطرنشان کرد: تجربه‌ بسیج سازندگی در حوزه عمران و آبادانی، نمونه‌ای برجسته از همت و تعهد مردم عزیز کشورمان در توسعه‌ زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی است.
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در ادامه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، دو نیروگاه افتتاح و برق تولیدی وارد مدار شد.
23 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در این شهرستان تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید؛ نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک در تامین امنیت پایدار و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی بسیار مؤثر است.
وی یادآور شد: با راه‌اندازی این نیروگاه‌های خورشیدی یک درآمد ثابت هم برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود و به معیشت آنان کمک می‌کند و این یکی از مصادیق شعار جهش تولید با مشارکت مردم است.
انتهای پیام/