خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تخصیص 45 میلیارد تومان به طرح آبرسانی روستایی بوشهر

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 13:12
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی روستایی در دشتی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح 45 میلیارد تومان تخصیص یافته است.
آب،آبرساني،انتقال،خط،دشتي،بوشهر،روستايي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابوالحسن عالی صبح امروز در جمع خبرنگاران در دشتی با اشاره به توسعه طرح‌های آبرسانی به ویژه در نقاط کم‌برخوردار و محروم اظهار داشت: در این راستا در قالب جهاد آبرسانی طرح‌هایی در نقاط روستایی و شهری از جمله خطوط انتقال آب و نوسازی شبکه‌های آبرسانی اجرایی شده است.
وی از وارد مدار شدن خط انتقال آب روستایی در دشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری شهرستان دشتی با اعتبار 45 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری وارد مدار بهره‌برداری شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خط انتقال یاد شده را تأمین کننده آب شرب پایدار 13 روستای منطقه با تعداد یک هزار و 150 خانوار اعلام و تصریح کرد: خط انتقال آب روستایی یادشده از سری پروژه‌های گذر موفق از پیک بار تابستان است که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی با برنامه‌ریزی انجام شده است.
عالی با اشاره به اینکه چندین پروژه مجتمع آبرسانی و خط انتقال در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دست احداث است، اظهار کرد: از مشترکان انتظار می‌رود در راستای تأمین آب شرب پایدار مصرف بهینه آب را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.
انتهای پیام/190/