خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

باید متخصصان در عرصه ورزش وارد شوند/ ورزشکاران با مدال آوری دل رهبر انقلاب و مردم را شاد کنند

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 13:00
رئیس جمهور گفت:بنا داریم که در ورزش کسانی  فعالیت کنند که سابقه و تخصص لازم را دارند.
ورزش،ورزشكاران،رئيسي،متذكر،مدال،امكانات،رئيس،دولت،دست،كشور،آوران

رئیسی در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش؛
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران عرصه ورزش کشور اظهار کرد: بنا داریم که در ورزش کسانی فعالیت کنند که سابقه و تخصص لازم را دارند و آقای سجادی و هاشمی از اشخاصی هستند که ورزش را می‌شناسند.
وی افزود:تمامی مسئولان ورزشی مشکلات این حوزه را می‌شناسند و گام‌های مهمی برای حل مشکلات برداشته اند و ما حاضریم برای مرتفع سازی کمبودها به کمک آنان بیاییم.
رئیسی متذکر شد: یکی از مهمترین مسائل باشگاه‌ها هستند که باید به دست پیشکسوتان وقهرمانان اراده شود و در واقع باید باشگاه داری به دست مردم بیفتد و این امر در دستور کار ماست و گام‌های بلندی هم برداشته شده است.
رئیس قوه مجریه متذکر شد: ورزش همگانی و قهرمانی باید به دست مردم و البته با حمایت و هدایت دولت صورت گیرد و بخش خصوصی باید وارد میدان شود .
وی گفت : بر اساس آمایش سرزمینی توزیع امکانات باید عادلانه باشد و نقاط محروم باید مجهز شوند که مردم احساس کنند عدالت برقرار شده است.
همچنین استعداد یابی و پرورش آنها اهمیت بسزایی دارد.
رئیس جمهور متذکر شد: همه زیر ساخت‌ها برای ورزشکاران است و کمیته ملی المپیک و همه ارگان‌های ورزشی باید به گونه‌ای عمل کنند که ورزشکاران انگیزه بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: اقتصاد ورزش باید در خدمت نیاز‌های آن باشد و باید هرگونه سوداگری را کنترل کرد و لازم است که امکانات برابر و استاندارد در خدمت ورزشکارانسراسر کشور قرار گیرد چرا که نگاه به ورزش باید نگاه ارتقا کیفیت باشد.
وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که ورزشکاران ما سال گذشته هزار مدال کسب کردند و ما از این ورزشکاران و مربیان آنها تشکر می‌کنم .
رئیس دولت تاکید کرد: معتقدم پیشکسوتان نباید مورد بی مهری قرار گیرند و باید در این عرصه از تجربیات آنها استفاده شود و ما برای همه آنها احترام و ارزش قائل هستیم.
وی در پایان گفت: امیدواریم اهالی ورزش نشاط و امید را در جامعه افزایش دهند و با قهرمانی خود دل رهبر انقلاب، خانواده شهدا و مردم را شاد کنند.من تاکید دارم که افزایش امکانات مالی برای بخش ورزش باید بیشتر شود و ما در دولت این امر را سرمایه گذاری برای آینده کشور می‌دانیم.