خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مراسم بزرگداشت چهلم شهید زاهدی و یارانش برگزار شد

تسنیم | سیاسی | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 11:53
مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور جمعی از فرماندهان و اقشار مردم برگزار شد.
سردار،قدس،نيروي،مستشاران،سرداران،زاهدي،فرماندهان،سپاه،بسيج

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان صبح امروز در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد.
در این مراسم سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند.
در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در 13 فروردین ماه 1403 به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و 5 تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا‌بابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
در همین راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیات وعده صادق، با شلیک گسترده موشک و پهپادهای انتحاری به سرزمین‌های اشغالی حمله و انتقام شهدا را گرفت.
انتهای پیام/