خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تولید روایت در سبد گردشگری استان‌ها قرار گیرد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 11:30
جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه فجر استان فارس با حضور مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج برگزار شد.
گردشگري،سازمان،قرار،كشور،دستور،راهيان،اردويي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کشور در حاشیه این جلسه گفت: فارس در تحقق اهداف ایجاد شده سازمان، پیش‌قدم بوده و رتبه قابل توجهی را در کشور کسب کرده است.
سردار مجید سوری با اعلام توانمندسازی راویان استانی و فعال‌سازی کمیته راویان در یادمان‌ها افزود: به دستور رئیس سازمان بسیج کشور، توسعه شبکه خادمین در استان‌ها و تداوم ارتباط با زائرین در دستور کار کمیته خادمین قرار گرفته است.
وی با اشاره به بی‌شمار بودن مصادیق اردو‌های پیشرفت در فارس و ظرفیت‌های استان در بخش گردشگری، گفت: اردو‌های فصلی همچون برنامه ارتحال امام و اردوی اربعین حسینی محله‌محور باید به عنوان پشتیبانی کننده در دستور کار قرار گیرد.
سردار سوری تاکید کرد: با تلفیق اردو‌های راهیان‌نور و گردشگری با اردو‌های راهیان پیشرفت که نشان‌دهنده پیشرفت در کشور و در حوزه گردشگردی است، ارتقای اقامت‌های بومگردی و جشنواره‌های بوم محلی که مبتنی بر بوم محلات مختلف است، باید در دستور کار سازمان اردویی و گردشگری قرار گیرد.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کشور ادامه داد: تولید روایت از نقاط تعالی‌بخش و جهت‌دهی گردشگری و جهت‌بخشی به نقاط تعالی‌بخش و قرار دادن مظاهر ملی و مذهبی باید در سبد گردشگری استان‌ها قرار گیرد.
سردار سوری افزود: با ابلاغ رئیس جمهور طبق سنوات گذشته مسئولیت ستاد پشتیبانی قرارگاه راهیان‌نور در استان به عهده استاندار و در شهرستان‌ها به عهده فرمانداران است.
انتهای پیام/424