خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارائه یک ساعت مشاوره در مدارس به ازای هر ۱۲ دانش‌آموز

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 11:18
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش از ۳۰ به ۷۰۰ مرکز افزایش یافته است.
پرورش،آموزش،مشاوره،اجتماعي،آيين

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش از ۳۰ به ۷۰۰ مرکز افزایش یافته است گفت: آیین نامه جامع راهنمایی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش را به سمت اجرایی شدن بردیم که باعث افزایش تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش شد.
در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی این وزارتخانه برگزار شد، رضا مراد صحرایی با بیان اینکه حضور معاونت پرورشی در این جلسه اولین لبیک به سخنان رهبر در هفته معلم بود گفت: برای مقابله با آسیب اجتماعی طرح نماد را در دستور کار داریم؛ «نماد» نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان است که از این طریق مبادی آسیب‌های اجتماعی از مدرسه بسته می‌شود که راه درست این است.
وی با بیان اینکه آیین نامه جامع راهنمایی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش می‌گوید به ازای هر ۱۲دانش آموز یک ساعت مشاوره در مدارس تصویب شده است افزود: این آیین نامه را به سمت اجرا بردیم و باعث شد تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش از ۳۰ به ۷۰۰ مرکز افزایش یابد.
منبع: ایسنا