خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

8 نفر برتر مسابقات اسکواش "گرگان جونیور" معرفی شدند

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 10:53
8 نفر برتر دومین دوره مسابقات اسکواش جوانان، "گرگان جونیور" در 5 رده سنی مشخص شدند.
سني،رده،اسكواش،مسابقات،گرگان،15،محمد،طاها،آراد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، دومین دوره مسابقات اسکواش "گرگان‌جونیور" از دیروز به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان آغاز شده است.
68 ورزشکار پسر و 78 ورزشکار دختر از 15 استان در 5 رده سنی 11، 13، 15، 17 و 19 سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده، رقابت می‌کنند.
در رده سنی کمتر از 11 سال، امیرعطا محجل فرید، محمد طاها نجفی، آران مطیع نوپروری، محمد رادین عبدلهی، اهورا فیروزی، امیر حسن نظری، آراد شاه علی و مصطفی احراری و در رده سنی کمتر از 13 سال، آبتین فروتن، سبحان زحمتکش، ارشک احمد آبادی، آرین عباسی و ماهان موجودی به مرحله بعد راه یافتند.
در رده سنی کمتر از 15 سال هم امیر حسین رستمی، آریا عمودی نژاد، فرزاد کشفی، پوریا علیدوست و باراد طهماسبی و در رده سنی کمتر از 17 سال آقایان محمد صالح آخانی، سام گلابیان، آراد نیک نفس، فرزاد حق خواه، آرین جعفر طیار، علی سینا عرفانی، طاها خرسند و باربد چاووشی و در رده سنی کمتر از 19 سال آقایان شایان گلعلی پور و علیرضا خالقی ده‌آبادی با شکست رقبا خود به جمع 8 نفر برتر این مسابقات راه یافتند.
این مسابقات به مدت 5 روز در خانه اسکواش گرگان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/581/.