خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تن‌هاخ: عملکردمان بسیار ضعیف بود و مرتکب اشتباهات مهلکی شدیم - تسنیم

تسنیم | ورزشی | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 10:52
سرمربی منچستریونایتد از عملکردش شاگردانش مقابل عقاب های لندن در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس اصلاً راضی نیست.
عملكرد،شكست،حريفي،منچستريونايتد،تاكتيكي،اشتباهات،پيروي،لحظه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در تقابل با کریستال‌پالاس در ورزشگاه سلهرست پارک با نتیجه سنگین 4 بر صفر تن به شکست دادند، پس از این دیدار گفت: این عملکرد بسیار ضعیفی از جانب تیم ما بود که به راحتی اجازه گلزنی به کریستال‌پالاس دادیم.
نحوه دریافت گل اول هم خیلی ناامیدکننده بود.
عملکرد تیمی ما درست نبود و مرتکب اشتباهات مهلکی شدیم.
ما از برنامه تاکتیکی خود پیروی نکردیم.
ما اشتباهات فردی داریم، اما باید یکدیگر را پوشش دهیم.
سرمربی هلندی منچستریونایتد که در این بازی برونو فرناندز و هری مگوایر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اظهار داشت: ما نتوانستیم عملکرد مدنظرمان را به نمایش بگذاریم، با این حال این تنها چهارمین شکست ما در سال 2024 بود چون در این مدت از برنامه‌های تاکتیکی خود پیروی می‌کردیم.
ما در خیلی بازی‌های حریفی سرسختی برای شکست دادن بودیم، اما در این دیدار حریفی آسان بودیم.
وی در پایان در تمجید از هوادارانی که در این بازی خارج از خانه تا آخرین لحظه در هوای بارانی تیم‌شان را حمایت کردند، خاطرنشان کرد: هواداران ما از دقیقه یک تا آخرین لحظه پشت تیم بودند، به همین خاطر باید از آنها قدردانی کنیم.
منچستریونایتد در حال حاضر با 54 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و امیدهایش برای حضور در رقابت‌های اروپایی کمرنگ‌تر از گذشته شد.
انتهای پیام/