خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر نهادینه است

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 10:12
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم استان در صیانت و حفاظت از شخصیت زن و عفاف و حجاب نقش آفرین هستند، گفت: فرهنگ عفاف و حجاب در استان بوشهر نهادینه و پروژه دشمن در این استان ناکام مانده است.
بوشهر،استان،فرهنگ،عفاف،حجاب،زن،صيانت،تهاجم،ابعاد،سخت،شكست

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا قدردانی از حضور باشکوه مردم بوشهر در راهپیمایی خانوادگی در حمایت از حریم زن و فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: استکبار برای به ابتذال کشاندن فرهنگ اسلامی در جامعه طرح بی‌حجابی و بی‌بندوباری در جامعه اجرایی کرده تا از این طریق مشکلات اجتماعی و فرهنگی ایجاد کند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اسلام نگاه ویژه‌ای به زن به‌عنوان واسطه فیض خلقت انسان دارد، گفت: شخصیت زن در اسلام بسیار بالا و والا است و در این راستا سفارش‌های بسیاری در صیانت از زن در اسلام شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در جنگ سخت شکست خورده است، خاطرنشان کرد: نمونه بارز شکست آمریکا، اسرائیل غاصب و کشورهای غربی در جنگ سخت مقابل ایران اسلامی، وعده صادق است که ضربات مهلکی در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی بر آنها وارد شد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن برای جبران شکست خود در جنگ سخت، تهاجم فرهنگی و نرم در ابعاد گوناگون رسانه‌ای و فضای مجازی گسترش داده است گفت: یکی از این نوع تهاجم ترویج فرهنگ بی‌حجابی و بدحجابی است که مردم به ویژه زنان تحمل این تهاجم را ندارند و در ابعاد گوناگون به مقابله برخاسته‌اند.
صفایی‌بوشهری راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در صیانت از حریم خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب و تشکر از اقدام طرح نور نیروی انتظامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مردم استان بوشهر نقش بسیار مهمی در ادوار مختلف تاریخی در صیانت و حفاظت از عفاف و حجاب داشته‌اند و امروز هم در هم راستا مسائل را با حساسیت دنبال می‌کنند.
وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در صیانت و حفاظت از شخصیت زن و عفاف و حجاب نقش‌آفرین هستند، گفت: فرهنگ عفاف و حجاب در استان بوشهر نهادینه و پروژه دشمن در این استان ناکام مانده است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردم انقلابی و مؤمن از فرهنگ بی‌حجابی در جامعه اسلامی ناراحت هستند، تأکید کرد: لازم است قانون قرارگاه عفاف و حجاب در سطح کلان زیر نظر وزیر کشور و در استان با مدیریت استاندار و در شهرستان‌ها با درایت فرمانداران عمل شود.
انتهای پیام/190/