خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور 200 ورزشکار در مسابقات قهرمانی کاراته بوشهر

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 09:53
در مسابقات قهرمانی «کیوکوشین کان کاراته» استان بوشهر با حضور 200 ورزشکار، تیم ها و نفرات برتر انتخاب شدند.
كيوكوشين،كان،بوشهر،تيم،ايزدپناه،كاراته،حامد،داوري،داوران

شیهان فرزاد الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستانبا اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی «کیوکوشین کان کاراته» با حضور 200 ورزشکار استان بوشهر در دشتستان اظهار داشت: این ورزشکاران در قالب 10 تیم طی دو با هم رقابت کردند و نفرات برتر انتخاب شدند.
رئیس سبک کیوکوشین کان کاراته بوشهر افزود: در بخش آقایان این رقابت‌ها تیم کیوکوشین کان بوشهر مقام اول را به دست آورد.
وی ادامه داد: همچنین تیم‌های« fikk» و ناکامورا به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
رئیس سبک کیوکوشین کان استان بوشهر خاطرنشان کرد: رقابت‌های بخش بانوان نیز با برتری تیم کیوکوشین کان بوشهر همراه شد و تیم‌های ناکامورا و کیوکوشین کان دشتی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
بنا بر این گزارش؛ برگزاری این مسابقات را حامد نیکنام، فردین کاویان پور، عاطفه صدیقی با همراهی اعضای هیئت کیوکوشین کان کاراته استان بوشهر بر عهده داشتند.
تیم داوری در بخش آقایان متشکل از سرداوری حامد نیکنام، داور وسط عباس ایزدپناه، سیف اله اسدالهی، حامد ذبیحیان و داوران کناری عادل منصوری، عباس علیپور، خشایار ایزدپناه و خسرو ایزدپناه بود.
داوری در بخش بانوان نیز با سر داوری ثریا محمدی و یلدا نجفی و حضور داوران وسط عاطفه صدیقی و معصومه بهرام‌زاده و داوران کناری ملیسا غلامی‌فرد، نازنین گلگون، رز پری داد، فاطمه محبی‌فر، مهسا زیراهی و طیبه قاسمی به ایستگاه پایانی رسید.
انتهای پیام/190