خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران + فیلم

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 09:18
مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سواستفاده قرار می دادند شناسایی و دستگیر کردند.
فساد،شناسايي،هايِ،انهدام،مأموران

مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سواستفاده قرار داده و به صورت قاچاق به کشورهای دیگر می ‌فرستادند شناسایی و دستگیر کردند.
در فیلم زیر، چند نفر از دستگیرشدگان از تباهیِ زندگی خود در پی وسوسه هایِ اغوا کننده و وعده هایِ دروغینِ فریبنده و رویایی می‌گویند.
گفتنی است پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از انهدام پروژه «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند؛ همچنین باند «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود خبر داده و گفته بود که با تلاش مأموران پلیس کارگاه رقص «لِوِل آپ دنس» نیز شناسایی و عوامل دستگیر شدند.