خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

370 هزار نفر در انتخابات مازندران واجد شرایط رای دادن هستند

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 20:12
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بیش از 370 هزار نفر در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ واجد شرایط رای دادن هستند.
انتخابات،سوادكوه،انتخابيه،حوزه،راي،جويبار،سيمرغ،مازندران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه 370 هزار و 410 نفر در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر،سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی و جویبار واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند اظهار داشت: تمهیدات لازم در برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فراهم شد.
وی با تاکید بر الکترونیکی برگزار شدن مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تصریح کرد: همزمان با مناطقی از کشور که به دور دوم انتخابات کشیده شدند در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار انتخابات در 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
عزیززاده گرجی به تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: رقابت سالم، امنیت و مشارکت از اهداف اساسی برپایی انتخابات بوده و بر این اساس 416 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه در برپایی انتخابات در نظر گرفته شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به وضعیت واجدین رای دادن اشاره کرد و گفت: 370 هزار و 410 نفر در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ می‌توانند رای بدهند.
وی افزود: در مرحله اول 41.30 درصد در این حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کردند.
وی با تاکید بر برپایی جلسات هماهنگی با ستاد انتخابات کشور و برگزاری جلسات استانی ستاد انتخابات و جلسه شهرستانی بیان کرد: جلسه استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی از جمله ضبط برنامه‌های تبلیغاتی و مناظرات نامزد‌ها توسط صداوسیمای مازندران برگزار شد و مناظرات در حال پخش است.
انتهای پیام/