خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش سازمان غذا و دارو به خبر رعایت حجاب در داروخانه‌ها - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 18:12
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه ای و دستورالعمل جدید داروخانه ها در خصوص پوشش کارکنان آن است.
غذا،دارو،سازمان،داروخانه،پوشش،رعايت،تذكر

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه‌ای کادر داروخانه بوده و تنظیم کننده خبر از گفتار به متن دچار اشتباه محتوایی شده است؛ اظهار کرد: دستورالعمل نحوه پوشش داروخانه‌ها بر اساس چک‌لیست‌های بازرسی، ارزشیابی و حرفه‌ای و به‌منظور تفکیک پرسنل و مسئول فنی است.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن انتقاد از رسانه‌های معاند و افراد مغرض که مسائل سلامت و حرفه‌ای را به منظور سیاه نمایی، دستاویز حمله به باورهای دینی قرار می‌دهند گفت: حداقل سواد رسانه‌ای به خوبی متوجه است که اغراق کاریکاتوری اخبار، ضمن آسیب به منبع خبر رفته رفته آنان را از حیث اعتبار تهی و از اعتماد مخاطب بیرون می‌کند.
لازم به ذکر است روز گذشته برخی رسانه‌ها به نقل از رئیس سازمان غذا و دارو نوشته بودند: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.
اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود.
انتهای پیام/