خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خرید تضمینی گندم در زنجان

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 17:12
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان عزیز استان جهت تحویل گندم تولیدی سال جدید به مراکز خرید و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم حتما قبل از تحویل در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.
گندم،كشاورزان،خريد،نمايند،ثبت،سامانه،زنجان،عزيز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ولی‌الله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان عزیز استان جهت تحویل گندم تولیدی سال جدید به مراکز خرید و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم حتما قبل از تحویل در سامانه پهنه‌بندی جهاد کشاورزی ثبت نام نمایند.
وی گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که مشخصات خود را در سامانه پهنه بندی ثبت نموده‌اند مجاز است به همین منظور کشاورزان عزیز با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی منطقه خود نسبت به بروزرسانی و ثبت اطلاعات زمین و سقف فروش محصول تحویلی خود در سامانه اقدام نموده و از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایند.
زمانی بیان کرد: کشاورزان با مراجعه به بانک عامل محل خود نسبت به رفع مسدودی و یا اصلاح وضعیت حساب خود از غیرفعال به فعال جهت واریز وجوه گندم اقدام نمایند.
وی افزود: گندم‌های تحویلی کشاورزان حتما باید محصول تولیدی سال زراعی 1402 – 1403 بوده و از اختلاط با گندم‌های کهنه جداً خودداری گردد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان عزیز در زمان تحویل گندم و دریافت رسید خرید حتماً اطلاعات خود را اعم از نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره حساب خود را بررسی نموده و در صورت مغایرت به مرکز خرید اعلام و نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.
لازم به توضیح است طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم 17 هزار و 500 تومان تعیین شده است.
انتهای پیام/