خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رویداد «ریحان شهر» به مرحله ارزیابی رسید

تسنیم | اجتماعی و حوادث، فرهنگی و هنری | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 16:53
مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران: سومین رویداد «ریحان شهر» به عنوان مهمترین رویداد کنشگری محله محور زنان پایتخت که به دنبال تقویت کنشگری و عاملیت زنان است، وارد مرحله ارزیابی و بررسی طرح نامه های خود شده است.
زنان،بررسي،رويداد،محله،مرحله،طرح،كنشگري

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران اعلام کرد: سومین رویداد «ریحان شهر» به عنوان مهمترین رویداد کنشگری محله محور زنان پایتخت که به دنبال تقویت کنشگری و عاملیت زنان است، وارد مرحله ارزیابی و بررسی طرح‌نامه‌های خود شده است.
وی با بیان اینکه این مرحله از رویداد با همکاری اساتید و صاحبنظران حوزه اجتماعی و با مشارکت تیم علمی و تخصصی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در حال اجراست، خاطرنشان کرد: شاخص‌های ارزیابی و بررسی طرح‌نامه‌ها، بر اساس رویکرد شناخت دقیق مساله و موضوع در محله، تمرکز بر فعالیت محور بودن طرح‌ها، همسویی اهداف تعیین شده با فعالیت‌های اجرایی طرح و انطباق طرح با نیاز زنان و خانواده‌ها در محلات است، به گونه‌ای که منجر به تقویت مشارکت زنان و خانواده‌های آنان در محله شود.
مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده با تاکید بر این موضوع که دبیرخانه ریحان شهر دایمی است خاطرنشان کرد: در سومین مرحله ، 157 طرح در سامانه کایپر بارگذاری شده است که پیش از این با نظر راهبران منطقه‌ای و در سطح مناطق 22 گانه بررسی و ابعاد و ظرفیت‌های طرح‌ها طی جلسات حضوری و بازدید از آنها، مورد بررسی اولیه قرار گرفته است.
پایان پیام/