خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اینوتکس میزبان رویداد بین المللی "فارِس اواردز 2024"

تسنیم | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 16:53
در چارچوب همکاری راهبردی میان سازمان جهانی تبلیغات(IAA) و پارک فناوری پردیس، رویداد بین المللی فارِس اواردز با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه اینوتکس 2024 برگزار می شود.
تبليغات،سازمان،جهاني،حوزه،رويداد،رسانه،نمايشگاه،ايران،فناوري ...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در چارچوب همکاری راهبردی میان سازمان جهانی تبلیغات(IAA) و پارک فناوری پردیس، رویداد بین‌المللی فارِس اواردز با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه اینوتکس 2024 برگزار می‌شود.
"محمد ماجد" کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام "فارِس ابراهیم ابوحمد" به عنوان یکی از بزرگترین نسل‌آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام‌گذاری شده است.
وی ادامه داد: جایزه "فارِس" در حوزه مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعداد‌های جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.
به گفته کمیسر IAA در ایران، این رویداد روز پنجشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 14 تا 18 در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته و چهره‌های شاخصی از کشور‌های هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود.
ماجد در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سازمان جهانی تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس گفت: به مناسبت 50 سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.
وی تصریح کرد: نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر‌اندیشمندان ایرانی می‌پردازد.
سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین‌المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال 1938 (7 سال قبل از شکل‌گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از 86 عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.
"فارس ابوحمد" نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان مؤثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشور‌های کم‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشور‌های آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان وی هستند.
شایان ذکر است، اینوتکس 2024 از 18 تا 21 اردیبهشت‌ماه 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
این نمایشگاه میزبان بیش از 450 مجموعه شرکت‌کننده و 20 رویداد و بخش جانبی خواهد بود.
انتهای پیام/