خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شاهد برگزاری یک رویداد هسته‌ای در سطح بین‌المللی هستیم - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 12:54
معاون سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته ای در سطح بین المللی و به صورت گسترده در ایران هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.
كنفرانس،ايران،علمي،اتمي،فنون،رييس،ارايه،تخصصي

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم و به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، جواد کریمی‌ثابت، معاون سازمان انرژی اتمی صبح امروز (دوشنبه، 17 اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای اعلام کرد که شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.
رییس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارایه شده به این کنفرانس گفت: بیش از 500 مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، 420 مقاله توسط داوران پذیرفته شد.
وی با اشاره به اینکه در جریان این کنفرانس 3 روزه، برنامه‌ریزی شده تا 16 میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد، گفت: حدود 100 سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از 50 سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.
رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران ادامه داد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در 4 بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ...
عصر امروز (دوشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/