خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 10:53
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به تداوم تغییرات خروجی سدها گفت: مردم از اسکان و نزدیک شدن به رودخانه های دز و کارون خودداری کنند.
دز،سد،حاشيه،تسنيم،اهواز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.
وی از هم‌استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستانهای اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.
به گزارش تسنیم، بارندگی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر در نقاط مختلف خوزستان منجر شد.
انتهای پیام/