خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصمیمی که استقلال را نجات داد

مشرق | ورزشی | دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 07:06
مالک جدید باشگاه استقلال تهران در گام اول تصمیمی گرفت که این تیم را از بحرانی عجیب نجات داد.
استقلال،مديريتي،باشگاه،ورزش،تصميم،قرار،خطير،بركناري

سرویس ورزش مشرق- تصمیم هفته گذشته هولدینگ خلیج فارس مبنی بر تغییر در راس مدیریتی استقلال، اگرچه ناگهانی بود اما انتظار آن از مدت ها قبل می رفت.
نابسامانی که علی خطیر در این باشگاه ایجاد کرد، آنقدر عمیق و جدی بود که می بایست وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، قبل از اینها ورود می کرد که چنین نشد تا آبی های پایتخت با بحرانی خودساخته مواجه شوند که همه را خسته کرده بود.
حضور علی خطیر با سابقه ای مبهم و غیرقابل قبول در راس استقلال که خود شائبه های جدی را در پی داشت، موجب شد تا کار به جایی برسد که این باشگاه در شرایطی که در صدر جدول رده بندی قرار دارد، با آشفتگی مدیریتی مواجه شود که چاره ای غیر از برکناری را پیشروی مالکان قرار ندهد.
البته، ماجرای این دوره مدیریتی گویا چنان سر درازی دارد که دیروز یک عضو سابق هیات مدیره چنان افشاگری انجام داد که تعجب بسیاری را موجب شد اما اکنون چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
راستی، ماجرای ادعایی جعل امضا توسط باشگاه که با دستور وزیر ورزش قرار بر پیگیری آن بود، چه شد؟
یک تصمیم غلط در ابتدای فصل موجب شد تا استقلال در فصلی که نتایج نسبتا قابل قبولی را کسب کرده، چنان دچار حواشی و بحران شود که مالک جدید، چاره ای غیر از برکناری نبیند.
این تصمیم استقلال را نجات داد اما باید مراقب بود که مانع از تکرار تصمیمات ویرانگر قبلی شد.