خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد

تسنیم | فرهنگی و هنری | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 18:12
برنامه تلویزیونی «امتداد» قصد دارد به بررسی اندیشه ای و فلسفی حوزه های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی بپردازد.
امتداد،برنامه،زودي،تلويزيوني،شبكه،توليد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با میهمانان بپردازد.
هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مؤلفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشأ آنها، وادی فکر و اندیشه است.»
برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در 26 قسمت 55 دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی میهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.
انتهای پیام/