خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شناسایی 3 هزار انشعاب غیرمجاز مشترکین برق در مازندران

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 18:12
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به هوشمندسازی 80 درصدی مشترکین برق در مازندران گفت: 3 هزار انشعاب غیرمجاز مشترکین برق در مازندران شناسایی شد.
برق،مشتركين،مصرف،مديريت،شركت،كنتور،حسيني،توزيع،نيروي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سیدکاظم حسینی کارنامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، به اقدامات گسترده شرکت توزیع نیروی برق در راستای مدیریت مصرف برق و کاهش هدر رفت و ارائه خدمات نوین به مشترکین خبر داد و اظهار داشت: بازرسی 142 هزار کنتور برق در سال 1402، انجام شد که در این طرح، 23 هزار کنتور معیوب شناسایی و تعویض شد.
وی افزود: این اقدام منجر به بازگشت 32 میلیون کیلووات ساعت مصرف برق و صرفه جویی قابل توجه در هزینه‌های مشترکین شد.
حسینی کارنامی همچنین به کشف 3 هزار انشعاب غیرمجاز در این بازدیدها اشاره و تصریح کرد: با متخلفین مطابق قانون برخورد قانونی صورت گرفت و 13 میلیون کیلووات ساعت برق به چرخه فروش بازگشت.
وی هوشمندسازی 80 درصدی مشترکین را گامی بلند در راستای مدیریت مصرف دانست و گفت: هوشمندسازی 80 درصدی مشترکین یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت بود و با اقدام لازم و با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی همکاران اتفاق افتاد.
وی افزود: مدیریت مصرف برق، بهینه‌سازی شبکه و ارائه خدمات نوین به مشترکین از جمله برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان کرد: هوشمندسازی در بخش‌های عادی و دیماندی انجام شده که شامل تعویض کنتور، تعویض تابلو سنجش، کنترل‌پذیری پست‌های اختصاصی مشترکین ولتاژ اولیه است.
حسینی کارنامی از ثبت اطلاعات 23 هزار مشترک دارای کنتور هوشمند و امکان دسترسی برخط به این اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام به مشترکین گرامی این امکان را می‌دهد که به طور لحظه ای از میزان مصرف برق خود مطلع شده و نسبت به مدیریت آن اقدام نمایند.
حسینی در ادامه تعهد به ارائه خدمات باکیفیت، مدیریت مصرف، صرفه جویی در منابع ملی و حفظ حقوق بیت المال را از مهمترین اقدامات صورت گرفته برشمرد.
انتهای پیام/