خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جمع آوری 150 سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 16:13
شهردار نصیرشهر از جمع آوری 150 قلاده سگ بلاصاحب خبر داد و گفت: مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب در خارج از بافت مسکونی نصیرشهر ساخته می شود تا جمع آوری سگ ها با سرعت بیشتری صورت گیرد.
صاحب،شهر،ولگرد

فرشاد شهسواری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در رباط‌کریم، با تأکید بر جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب در نصیرشهر گفت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از نظر روانی و امنیت خانواده‌ها در جامعه تأثیر مثبت و به‌سزایی دارد.
وی با بیان اینکه در سال جاری 150 قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر جمع‌آوری‌شده است، افزود: جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب و ولگرد با جدیت ادامه دارد و مردم می‌توانند محل متمرکز سگ‌ها را به شهرداری نصیرشهر اطلاع دهند.
شهردار نصیرشهر با بیان اینکه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب توسط پیمانکار انجام می‌شود، تصریح کرد: این سگ‌ها پس از جمع‌آوری و عقیم‌سازی به مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب در شهر پرند منتقل می‌شوند.
شهسواری خاطرنشان کرد: شهرداری نصیرشهر درصدد ساخت مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب در خارج از بافت مسکونی این شهر است تا سگ‌های ولگرد با سرعت بیشتری جمع‌آوری و در نزدیکی شهر طبق استاندارد‌ها نگهداری شوند‌.
انتهای پیام/