خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حذف مراکز دپوی نخاله‌های ساختمانی در کرج - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 16:12
شهردار کرج گفت: شهرداری با هدف کاهش آلودگی های بصری و ایجاد نمای زیباتر در شهر، شهرداری کرج نسبت به حذف مراکز دپوی موقت نخاله های ساختمانی اقدام کرده است.
نخاله،كرج،مركز،كياني،ضايعات،ساختماني،دپوي،پيمانكاران

مهرداد کیانی شهردار کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، گفت: با جمع آوری این مراکز دپوی موقت، نخاله های ساختمانی به مرکز حلقه دره منتقل و در آنجا دپو می شوند.
کیانی افزود: همچنین تمامی پیمانکاران صنعت ساختمان و مجریان پروژه های عمرانی موظف هستند برای دریافت کد چهار رقمی و کسب مجوز برای آغاز فعالیت خود که به تولید نخاله و ضایعات ساختمانی منجر می شود، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج مراجعه کنند.
به گفته این مسئول، هم اکنون مرکز حلقه دره تنها مرکز دپوی ضایعات و نخاله های ساختمانی شهر می باشد و انتقال این پسماندها به مرکز مذکور باید توسط پیمانکاران و مجریان انجام گیرد.
شهردار کرج تاکید کرد: در صورت عدم انتقال این نخاله ها، برگه تسویه حساب برای آنها صادر نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون اراضی بایر و بدون کاربری اندکی در اطراف شهر وجود دارند و از این حیث امکان رهاسازی نخاله ها در این نقاط برای متخلفان فراهم نیست.
کیانی ادامه داد: البته در مواردی ممکن است نخاله برهای شخصی و در ابعاد جزئی اقدام به تخلیه این ضایعات اطراف اتوبان کنند که این مورد نیز با توجه به دوربین های نظارتی قابل رصد و پیگیرد می باشد.
این مسئول همچنین از همشهریان خواست در صورت مشاهده نخاله های رها شده در معابر، این موضوع را با سامانه 137 در میان بگذارند.
انتهای پیام/