خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 15:55
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که به سرقت طلاجات دختربچه های اصفهانی اقدام می کرد، خبر داد.
سارق،كارآگاهان،سرقت،اصفهان،گوشواره،مخفيگاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، این ماجرا به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد، سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت به شناسایی سوژه‌های خود اقدام می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و در یک عملیات دقیق متهم دستگیر شد.
وی با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به 6 فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.
انتهای پیام/163