خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سارقان مدرسه در دام پلیس

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 15:06
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر سابقه‌دار و حرفه‌ای سرقت اماکن در محدوده خاورشهر و کشف اقلام مسروقه خبر داد.
متهمان،خاورشهر،كلانتري،سرقت،مخفيگاه،انتظامي،شناسايي

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.
وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.
سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند.