خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اتمام بیمارستان امام حسن آران و بیدگل پس از 15 سال

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 14:12
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اتمام ساخت بیمارستان امام حسن آران و بیدگل پس از 15 سال خبر داد.
بيمارستان،كاشان،حسن،پزشكي،امام،دانشگاه،علوم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، نجات خیری‌پور ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: پس از اتمام ساختمان بیمارستان امام حسن(ع)، دانشگاه علوم پزشکی کاشان تمام توان خود را برای تجهیز این بیمارستان به‌کار گرفت.
وی افزود: در این راستا جلسات متعددی با مدیران وزارت بهداشت، خیرین سلامت و نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به بررسی‌های صورت گرفته در راستای نیازهای بیمارستان امام حسن(ع) آران و بیدگل افزود: در این جلسات، نیازهای اساسی بیمارستان امام حسن به تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن‌ها ارائه شد.
خیری‌پور با بیان اینکه تجهیز بیمارستان امام حسن از اولویت‌های اصلی این دانشگاه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط و خیرین، شاهد ارتقای سطح خدمات این بیمارستان و ارائه خدمات بهتر به مردم باشیم.
وی گفت: خوشبختانه عملیات ساختمانی این بیمارستان با ظرفیت 114 تخت بعد از 15 سال سرانجام با تلاش و پیگیری رئیس و مدیران فعلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با رفع گره‌ها و مشکلات قانونی و اعتباری‌ آن به اتمام رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه بیمارستان امام حسن(ع) شهرستان آران و بیدگل هم اکنون در فاز تجهیز است، تاکید کرد: این بیمارستان برای تکمیل تجهیزات خود بودجه‌ای بالغ بر 160 میلیارد تومان نیاز دارد.
انتهای پیام/801/