خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سینمای ایران بیش از ۵۰ میلیارد تومان فروخت/ «مست عشق» فیلم پرمخاطب اردیبهشت ماه

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 13:41
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان بیش از ۹۶۰ هزار مخاطب بود و توانست بیش از ۵۰ میلیارد تومان بفروشد.
فروش،تومان،رتبه،هفته،فيلم

در هفته‌ای که گذشت؛
سینمای ایران در هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۹۶۰ هزار مخاطب در ۱۹ هزار سانس بود که توانست ۵۰ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران در حال رونق است.
فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۵۴۲ هزار بلیط به ارزش ۲۹ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان بفروشد و در هفته دوم اردیبهشت ماه در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.
فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۱۵۳ هزار بلیط به ارزش ۷ میلیارد و ۹۶۹ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار بگیرد.
«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۲۷ هزار بلیط به ارزش ۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.
فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۶۳ هزار مخاطب شد و توانست سه میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.
فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۷ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.