خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 - 11:48
دبیر نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة گفت: نخستین سوگواره با موضوع انعکاس شکوه پیراهن معظّم سیدالشهدا علیه السلام در آینه هنر، علم و ادب و با شعار عطر ظهور در "سوگواره بین المللی سفینة النجاه" برگزار خواهد شد.
سوگواره،برگزار،منافي،السلام،پيراهن،كربلا،محرم،پور

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،داود منافی پور گفت: نخستین سوگواره بین المللی سفینه النجاه با موضوع "پیراهن معظم حضرت سیّدالشهدا علیه السلام " و با هدف تبیین و آشکارسازی نیروهای نجات‌بخش در کربلا و در راستای نیاز کنونی شیعه در برافراشتن نمادی برای معرفی کربلا، برگزار می‌شود.
دبیر نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة افزود: این سوگواره در بخش های ادبی و هنری شعر(کهن و نو)، نوحه، ترانه، داستان، داستان کوتاه و داستانک، هنرهای نمایشی شامل نقایی، پرده خوانی، تعزیه، تئاتر تک نفره، موسیقی، قطعه با کلام و بی‌کلام برگزار خواهد شد.
منافی پور با اشاره به سایر بخش های این سوگواره گفت: در این سوگواره پذیرای آثار هنرمندان در عرصه های پادکست و سرود، پوستر، تایپوگرافی و کتیبه و پرچم نیز خواهیم بود.
وی تصریح کرد: هنرمندان عزیز حسینی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیراهن معظم سید الشهدا(علیه السلام) به نشانی www.atigh.org مراجعه کنند.
وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا شب اول محرم سال جاری 1403 هجری شمسی و اختتامیه سوگواره نیز در 12 محرم امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/282