خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت

تسنیم | بین‌الملل | شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 23:54
رسانه های صهیونیستی فاش کردند، نتانیاهو در مشاوره های خود در مورد توافق جدید با گانتس و ایزنکوت تماس نگرفته و با آنها مشورت نکرد.
كابينه،رابطه،نتانياهو،معترضين،توتي،هيئت،ربوده،قاهره،شدگان،بر ...

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، وای نت در خبری در این رابطه اعلام کرد، نتانیاهو در چارچوب مشاوره با اعضای کابینه جنگ در رابطه با عزام یا عدم اعزام هیئت مذاکره کننده به قاهره، بنی گانتس و گادی ایزنکوت دو عضو کابینه جنگ را نادیده گرفته و با آنها در این رابطه تماس نگرفت، در حالیکه یوآف گالانت و ران دیمر دو وزیر کابینه در این مشاوره‌ها شرکت کردند.
موشه یعلون رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در جمع معترضین گفت: هم‌اکنون مشخص شد منبع عالی‌رتبه سیاسی که همواره در رابطه با توافق مبادله اظهار نظر می کند و به مخالفت با آن می‌پردازد همان مسئول اصلی بزرگترین شکست امنیتی تاریخ اسرائیل است، این را گانتس و ایزنکوت باید بدانند، باید برای آنها دیگر مشخص شده باشد که نتانیاهو نه تنها از آنها بلکه از جان ربوده شدگان نیز در راستای حفظ منافع شخصی خود و بقایش در قدرت می‌گذرد، او در این زمینه شرکای افراطی خود را به همگان ترجیح می‌دهد، شما زیر غلطک رفتید تا ساختار را از جنون نجات دهید اما اشتباه کردید زیرا به برگ توتی برای پوشاندن عورت و پلیدی های کابینه ویرانگر تبدیل شدید آن هم برگ توتی لگدمال شده.
وی خطاب به گانتس و ایزنکوت افزود: به میان مردم بیایید و فریاد بزنید که پادشاه لباس ندارد شما هم از برکناری فوری او حمایت کنید.
یائیر لاپید رهبر مخالفان هم در سخنانی که در جمع معترضین در تل‌آویو ایراد کرد، گفت: بدون بازگشت ربوده شدگان چیزی به نام پیروزی معنی نخواهد داشت.
به جای تمامی این اظهارات سخیف که به نام یک مسئول سیاسی متشر می‌شود، نتانیاهو باید امشب هیئت مذاکره کننده را به قاهره اعزام کند و به آنها دستور بدهد بدون دستیابی به توافق باز نگردید.
هیچ ماموریتی مهمتر از آن وجود ندارد.
انتهای پیام/