خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 29 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 12:12
معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه هوای مازندران از فردا گرم می شو د، گفت: موج بارندگی ها بارش باران اواخر هفته هم ادامه دارد.
استان،هواشناسي،بيني،مازندران،معاون،روز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اظهار داشت: شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی‌ها را در دونا نوشهر و تلوک قائم شهر داشتیم که 16 میلیمتر در ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده است.
وی با بیان اینکه براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی به تدریج از میزان ناپایداری‌ها در مازندران کاسته شده افزود: مجددا برای فردا افزایش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.
وی تاکید کرد: در روز دوشنبه هوا نسبتا گرم خواهد بود اما در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد پیش بینی می‌شود به گونه‌ای که در ارتفاعات رگبار‌های پراکنده را خواهیم داشت.
معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با کاهش دما، مجددا بارش‌های پراکنده را در استان پیش بینی می‌کنیم.
وی بیان کرد: در چهارشنبه و روز پنجشنبه بارندگی‌ها در استان بیشتر خواهد شد و در همه مناطق استان سامانه بارندگی پیش بینی می‌شود.
معاون هواشناسی گفت: دریای خزر هم با موج بارشی مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.
وی درباره گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روزی که گذشت گفت: دیروز در بندرامیرآباد و گلوگاه با دمای 27 درجه گرم‌ترین نقطه را داشتیم و دلیر چالوس با 6 درجه بالای صفر سردترین نقطه استان گزارش شد.
انتهای پیام/.