خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 28 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جشنواره حقوق بشر امریکایی شاخص‌ترین برنامه حوزه هنری البرز - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 21:30
رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: شاخص ترین اقدام فرهنگی و هنری انجام گرفته در سال 1402 جشنواره حقوق بشر آمریکایی بود که با استقبال هنرمندان داخلی و خارجی مواجه شد.
هنر،جشنواره،البرز،هنرمندان،هنري،حوزه،استان،برنامه،محرابي

محمد محرابی رییس حوزه هنری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج گفت: جشنواره حقوق بشر آمریکایی یکی از مهمترین اقدامات استان البرز در سال گذشته بود که با استقبال هنرمندان داخلی و خارجی مواجه شد.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف حوزه هنری پرچم‌داری هنر انقلاب اسلامی است که در این زمینه در سال گذشته اقدامات موثری در استان البرز انجام شده است.
وی از جمله این رویدادها را شامل برگزاری کنگره شعر امام حسن(ع)، رویداد فرزند روح الله و جشنواره حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد و افزود: جشنواره ره آورد سرزمین نور و تعداد دیگری از جشنواره ها با موضوعات مختلفی چون شعر، فیلم و داستان نویسی نیز در سال گذشته به اجرا درآمد.
محرابی به مشارکت دیگر دستگاه ها در برپایی این گونه برنامه ها اشاره کرد و یادآور شد: در سال جدید نیز برنامه های متنوعی در زمینه تبیین هنر انقلاب و توسعه این رویکر با هدف تربیت هنرمندان متعهد در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته این مسئول، در سال پیش رو با توجه به برنامه ریزی انجام شده، علاوه بر اینکه تلاش می کنیم رویدادها و جشنواره های سالانه خود را با قوت و کیفیت بیشتر و با نگاه ملی پیش ببریم، سعی خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه فرهنگ و هنر تولیدات فرهنگی و هنری خود را در راستای پیشرفت هنر انقلاب پیش ببریم.
محرابی ادامه داد: تلاش می کنیم بتوانیم از ابزار هنر به بهترین شکل در تمامی زمینه های فرهنگی و رسانه ای بهره ببریم.
رئیس حوزه هنری استان البرز همچنین بر توجه حوزه به موضوع آموزش و تربیت نیروهای جوان اشاره کرد و گفت: برای سال جاری برنامه های خوبی برای توسعه آموزش و تربیت نیروهای جوان طرح ریزی شده است که می‌تواند به شناسایی و پرورش هنرمندان متعهد کمک کند.
انتهای پیام/