خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 28 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارسال 2000 پیامک مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی شرق تهران - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 21:30
مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران از آغاز ارسال پیامک به مالکان خانه های خالی در پردیس و شهرستان های شرق استان تهران خبر داد و گفت: 2000 پیامک به مالکان خانه های خالی در شرق استان تهران ارسال شده است.
استان،تهران،خالي،پرديس

احمدرضا کرکه آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به شناسایی خانه‌های خالی و لوکس در شرق استان تهران اظهار داشت: بر اساس اطلاعاتی که از اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران و شرکت عمران پردیس به دست آمده، تعداد 2 هزار پیامک به مالکان خانه‌های خالی در شرق استان تهران ارسال شده است.
وی افزود: اطلاعات خانه‌های خالی در پردیس تکمیل شده و در برخی از نقاط با شناسایی خانه‌های لوکس در شرق استان تهران پرونده مالیاتی تشکیل شده است.
مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران یادآور شد: با تشکیل پرونده و روند اجرای خانه‌های خالی در اداره کل مؤدیان استان تهران تعداد بسیاری از خانه‌های لوکس هم ارزیابی شده که پیامک تخلفات به مالکان ارسال می‌شوند.
کرکه آبادی در پایان خاطرنشان: براساس اطلاعات به دست آمده تعداد زیادی از خانه‌های خالی و لوکس در شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه شناسایی و در حال رصد و پایش هستیم.
انتهای پیام/