خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 28 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 11:53
استاندار لرستان رسانه های این استان را به ایجاد وحدت و افزایش امنیت سرمایه گذاری دعوت کرد.
لرستان،وحدت،رسانه،جشنواره،استان،شفقت،خبرنگاران،فرهنگ،توسعه،ح ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، شامگاه چهارشنبه، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور، اظهار داشت: ایجاد وحدت یکی از مؤلفه‌های توسعه در لرستان است.
وی با درخواست از رسانه‌های لرستان برای دعوت مردم و شخصیت‌های سیاسی به وحدت، اضافه کرد: تقویت وحدت در این استان باید رویکرد خبرنگاران باشد.
استاندار لرستان تأکید کرد: سرمایه‌گذاران در صورت وجود وحدت به سرمایه‌گذاری در این استان ترغیب می‌شوند و امنیت سرمایه‌گذاری در لرستان نیز افزایش می‌یابد.
شفقت با بیان اینکه ایجاد وحدت برای افزایش نظارت‌ها مؤثر است، خاطرنشان کرد: نظارت برخلاف تفرقه‌افکنی است و برای رشد و تعالی اثرگذار است.
وی بیان کرد: رویکرد نظارتی بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره است و اصحاب رسانه می‌توانند مردم را به مشارکت برای ایجاد دعوت کنند.
استاندار لرستان با بیان اینکه مهربانی مردم این استان مشقت را برای «شفقت» آسان می‌کند، اعلام کرد: من به مهربانی مردم اطمینان دارم و مأموریت ما پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در لرستان است.
شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: روز عملیات حاج عمران و 300 شهید این عملیات به‌نام این روز تصویب شده‌ است.
وی دربارۀ مطالبات رسانه‌ها برای اجرای قانون م.‌الف، اضافه کرد: این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان مطرح می‌شود تا خبرنگاران از مزایای آگهی‌های دولتی بهره‌مند شوند.
توزیع آگهی‌های دولتی در مطبوعات لرستان ساماندهی شود
اعظم روانشاد در این مراسم ، اظهار داشت: اقتصاد ضرورت نخست لرستان است و فرهنگ و هنر به‌عنوان بخش‌های مهم توسعه موردتوجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه مشکلات خبرنگاران لرستان با بسیاری از استان‌های کشور متفاوت است، اضافه کرد: اصحاب رسانه در استان‌های برخوردار حمایت می‌شوند، اما در این استان چندان از پشتوانۀ مالی برخوردار نیستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اعلام کرد: بسیاری از مشکلات اهالی رسانه از سوی بخش‌های غیردولتی حل‌وفصل می‌شود، اما اهالی رسانه در این استان به‌خاطر نبود بخش غیردولتی و زیرساخت‌های اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه هستند.
روانشاد با تأکید به اینکه قانون م‌‍.الف در برخی از اداره‌های لرستان اجرا نمی‌شود، بیان کرد: آگهی‌های دولتی علی‌رغم پیگیری‌ها و مکاتبات بسیار در اختیار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار نمی‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: انتظار داریم که استاندار ادارات را موظف به رعایت قانون م.‌الف کند تا بلکه رسانه‌ها از پشتوانه مالی و اقتصادی بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به جشنواره بر بلندای حضور یادآور شد: فراخوان این جشنواره در دی‌ماه 1402 با محوریت انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری و حماسه حضور اطلاع‌رسانی شد.
روانشاد گفت: 450 اثر از 73 رسانه به دبیر خانه جشنواره بر بلندای حضور ارسال شد و 50 نفر از خبرنگاران برگزیده در این جشنواره تجلیل شدند.
انتهای پیام/ 644/