خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 13:12
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش، معلمان را معمار فرهنگی و توسعه جامعه اسلامی دانست و گفت: معلمان از مؤثرترین ارکان در پیشرفت جامعه محسوب می شوند چه بسا معلمان معماران و آینده سازان جامعه هستند.
معلمان،معلم،جامعه،اسلامي،مطهري،جنوب،شهيد،استاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح امروز در مراسم سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم در سالن نمایش شهدای منطقه جنوب ضمن تبریک روز معلم اظهار کرد: معلمان همواره با تلاش سخت کوشی سعی کردند که آینده کشور را با تربیت نسل انقلاب اسلامی تأمین کنند و مهمترین بخش کشور نیروی انسانی است که این بخش توسط معلمان تبدیل به سرمایه ارزشمند انسانی می‌شوند.
وی، شخصیت شهید مطهری را شخصیتی بی‌بدیل و کم‌نظیر و نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی دانست و افزود: درایت و تیزبینی این استاد شهید در تألیفات‌ آن کاملاً مشهود است و کتاب‌های این استاد در دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی تدریس می‌شود.
فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، در ادامه ضمن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: روز معلم همواره یادآور خاطره شهیدان است که راه سعادت را به ما آموختند، شهیدان مانند استاد مطهری که فقدان آنان برای کشور قابل جبران نیست.
کلهری، جایگاه و منزلت معلم در جامعه اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: معلمان همواره مورد تکریم و احترام همگان قرار دارند و در این راستا تحقق مطالبات آنها یک ضرورت است.
فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، معلمان را معمار فرهنگی و توسعه جامعه اسلامی دانست و گفت: معلمان از مؤثرترین ارکان در پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند؛ چه بسا معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند.
انتهای پیام/190/