خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حمایت 2 هزار و 100 معلم نیکوکار البرزی از ایتام

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 12:53
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از دو هزار و 100 معلم به عنوان حامی ایتام و محسنین با واحد طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان البرز همکاری دارند.
محسنين،البرز،امداد،طرح،اكرام،ايتام،كميته

رضا البرزی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.
وی افزود: معلمان علاوه‌ بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشمداشت مالی داشته‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز از همکاری بیش از دو هزار و 100 معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.
البرزی با بیان اینکه خیران می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش استان البرز می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌ کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد 26 به سامانه 30003333 و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
انتهای پیام/
گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به 8 هزار یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان البرز هستند.
انتهای پیام/ کد 1106