خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختیاری شدن بازارگردانی به معنی حذف آن از بازار نیست + فیلم

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 11:18
مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: این اطمینان خاطر را می‌توانیم به بازار بدهیم که تصمیمات هیات مدیره سازمان در راستای بهبود عملکرد بازارگردان‌ها است.
بازارگرداني،شركت،بازارگردان،معصومي

قادر معصومی خانقاه، مدیر نظارت بر بورس‌ها در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اختیاری شدن بازارگردانی به معنی حذف بازارگردان از بازار نیست.
شرکت‌ها کماکان می‌توانند بازارگردان داشته باشند و به عملیات بازارگردانی ادامه دهند و اصلا شش ماه این فرصت زمانی در مصوبه داده شده است.
این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اگر بخواهیم به بحث رفتار شرکت بورس و فرابورس برگردیم که ممکن است سلیقه‌ای برخورد کنند؟
باید گفت خیر شاخص‌ها و موضوعاتی که از سوی این دو شرکت بابت این که یک شرکت الزام به بازارگردانی داشته باشد از سوی ما یعنی سازمان بورس بررسی می‌شود و سعی خواهیم کرد این موارد در یک قالب باشد که رفتار سلیقه‌ای اتفاق نیفتد.
معصومی همچنین بیان کرد: این اطمینان خاطر را می‌توانیم به بازار بدهیم که تصمیمات هیات مدیره سازمان در راستای بهبود عملکرد بازارگردان‌ها است.