خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه‌اندازی پل سوخته کلا قائمشهر - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 20:12
با وقفه ای 10 ساله پل سوخته کلا قائمشهر راه اندازی می شود.
شهرستان،راهداري،جهانيان،محروميت،روستا،پروژه،راكد،ساري،اتمام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان، اظهار داشت: با تلاش و مدیریت جهادی عملیات احداث پل سوخته کلاکه سالیان زیاد راکد بود به پایان می‌رسد.
وی افزود: این پروژه حدود 2 سال قبل بصورت پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک شد و جهت اتمام نهایی به راهداری واگذار شد که در حال انجام بوده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به کاهش بار ترافیکی 30 روستای همجوار در دهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه تردد بیش از 40 هزار جمعیت 30 روستا به آسانی انجام می‌شود.
جهانیان افزود: توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است و روستاییان به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود نیاز دارند.
وی بر رهایی از محرومیت تاکید کرد و افزود: محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، مقابله با محرومیت در نواحی روستایی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: با فعال‌سازی اقتصاد روستا که از اولویت اساسی دولت سیزدهم است، برنامه‌ریزی اصولی در روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم می‌شود.
وی گفت: در یک سال گذشته پروژه‌های متعدد نیمه تمام که سال‌ها راکد مانده بود به اتمام رسید.
جهانیان بیان کرد: پل اروست شهرستان ساری، امیرده ، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، گردرودبار شهرستان بابل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن به سرانجام رسید.
انتهای پیام /